Skuteczna komunikacja jest kluczem do sukcesu każdej organizacji, szczególnie w trudnych sytuacjach takich jak konflikty, skalowanie firmy, zmiany w strukturze, fuzje, czy transformacje. Podczas moich szkoleń uczestnicy uczą się, jak prowadzić dialog w wymagających momentach, budując zrozumienie i współpracę bez eskalowania napięć. Zdobywają umiejętności, które pozwolą radzić sobie z wyzwaniami komunikacyjnymi i rozwiązywać konflikty wewnętrznie, bez potrzeby angażowania osób z zewnątrz w wrażliwe kwestie. Inwestując w rozwój kompetencji komunikacyjnych, wspierasz harmonijną współpracę w zespole i zdrową kulturę organizacyjną.
Zobacz poniżej propozycje szkoleń
Zapytaj o szkolenie dostosowane do Twoich potrzeb
Wyślij wiadomośćZrozumieć i rozwiązać konflikt (stacjonarnie)
Trudne sytuacje zazwyczaj wywołują frustracje. Tymczasem, konflikt może być wyrazem szansy na rozwój i zmiany. Uczestnicy nauczą się różnych możliwości postępowania w sytuacjach konfliktowych oraz odnajdywania faktycznych przyczyn konfliktu. Będą również mieli okazję przećwiczyć różne podejścia do konfliktów, a także zachowanie podczas konfrontacji. Wszystko w oparciu o założenia modelu Porozumienia bez Przemocy.
Zakres: postawy wobec konfliktów, założenia Porozumienia bez Przemocy, przeformułowanie komunikatów, eskalacja konfliktu, neurobiologia konfliktu, poziomy słuchania, case studies
Czas trwania: 8h
Konflikt z innej perspektywy (online)
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak inaczej można
podchodzić do konfliktów i rozwiązywać je w prosty sposób.
Zakres: nastawienie a zachowanie, strategie a potrzeby, NVC w pigułce, ćwiczenia na sytuacjach z życia dostarczonych przez uczestników.
Czas trwania: 2,5-3h
Obudź ciekawość konfliktów (online)
Szkolenie jest kontynuacją szkolenia „Konflikt z innej perspektywy”. Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności prowadzenia dyskusji w konflikcie, wzbudzenie ciekawości sytuacją (zamiast strachu), a także nauka wyrażania swojej perspektywy oraz potrzeb podczas konfliktu i usłyszenia perspektywy oraz potrzeb drugiej strony. Uczestnicy będą mieli okazję poznać narzędzia, dzięki którym łatwiej im będzie radzić sobie w trudnych sytuacjach.
Zakres: różne style rozwiązywania konfliktów, odgrywanie ról – za kulisami dobrego sporu, poziomy eskalacji konfliktu
Czas trwania: 2,5 – 3h
Kompedium efektywnej komunikacji (stacjonarnie)
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności aktywnego słuchania, nieoceniania innych oraz mówienia w sposób, który sprawia, że ludzie chcą Cię wysłuchać, zrozumieć i wziąć pod uwagę twoje zdanie. Po warsztacie uczestnicy będą wiedzieli, dlaczego niekiedy ich rozmówcy nie rozumieją, o co ci chodzi, ale także dowiedzą się, dlaczego niekiedy nie rozumiemy osób, z którymi rozmawiamy.
Zakres: komunikacja niewerbalna, aktywne słuchanie, sztuka zadawania pytań, udzielanie i przyjmowanie feedbacku
Czas trwania: 6h