Skuteczna komunikacja jest kluczem do sukcesu każdej organizacji, szczególnie w trudnych sytuacjach takich jak konflikty, skalowanie firmy, zmiany w strukturze, fuzje, czy transformacje. Podczas moich szkoleń uczestnicy uczą się, jak prowadzić dialog w wymagających momentach, budując zrozumienie i współpracę bez eskalowania napięć. Zdobywają umiejętności, które pozwolą radzić sobie z wyzwaniami komunikacyjnymi i rozwiązywać konflikty wewnętrznie, bez potrzeby angażowania osób z zewnątrz w wrażliwe kwestie. Inwestując w rozwój kompetencji komunikacyjnych, wspierasz harmonijną współpracę w zespole i zdrową kulturę organizacyjną.

Zobacz poniżej propozycje szkoleń

Zapytaj o szkolenie dostosowane do Twoich potrzeb

Wyślij wiadomość

Zrozumieć i rozwiązać konflikt (stacjonarnie)

Trudne sytuacje zazwyczaj wywołują frustracje. Tymczasem, konflikt może być wyrazem szansy na rozwój i zmiany. Uczestnicy nauczą się różnych możliwości postępowania w sytuacjach konfliktowych oraz odnajdywania faktycznych przyczyn konfliktu. Będą również mieli okazję przećwiczyć różne podejścia do konfliktów, a także zachowanie podczas konfrontacji. Wszystko w oparciu o założenia modelu Porozumienia bez Przemocy.

Zakres: postawy wobec konfliktów, założenia Porozumienia bez Przemocy, przeformułowanie komunikatów, eskalacja konfliktu, neurobiologia konfliktu, poziomy słuchania, case studies

Czas trwania: 8h

Konflikt z innej perspektywy (online)

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak inaczej można
podchodzić do konfliktów i rozwiązywać je w prosty sposób.

Zakres: nastawienie a zachowanie, strategie a potrzeby, NVC w pigułce, ćwiczenia na sytuacjach z życia dostarczonych przez uczestników.

Czas trwania: 2,5-3h

Obudź ciekawość konfliktów (online)

Szkolenie jest kontynuacją szkolenia „Konflikt z innej perspektywy”. Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności prowadzenia dyskusji w konflikcie, wzbudzenie ciekawości sytuacją (zamiast strachu), a także nauka wyrażania swojej perspektywy oraz potrzeb podczas konfliktu i usłyszenia perspektywy oraz potrzeb drugiej strony. Uczestnicy będą mieli okazję poznać narzędzia, dzięki którym łatwiej im będzie radzić sobie w trudnych sytuacjach.

Zakres: różne style rozwiązywania konfliktów, odgrywanie ról – za kulisami dobrego sporu, poziomy eskalacji konfliktu

Czas trwania: 2,5 – 3h

Kompedium efektywnej komunikacji (stacjonarnie)

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności aktywnego słuchania, nieoceniania innych oraz mówienia w sposób, który sprawia, że ludzie chcą Cię wysłuchać, zrozumieć i wziąć pod uwagę twoje zdanie. Po warsztacie uczestnicy będą wiedzieli, dlaczego niekiedy ich rozmówcy nie rozumieją, o co ci chodzi, ale także dowiedzą się, dlaczego niekiedy nie rozumiemy osób, z którymi rozmawiamy. 

Zakres: komunikacja niewerbalna, aktywne słuchanie, sztuka zadawania pytań, udzielanie i przyjmowanie feedbacku

Czas trwania: 6h

Porozmawiajmy o szkoleniach